تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

مجموعه تصاویر با کیفیت استاک شامل ۸ تصویر با رزولیشن و کیفیت بالا با موضوع پنیر

 



ادامه مطلب ...


Ashampoo HDD Control با پشتیبانی از انواع هارددیسک ها و پل های ارتباطی به صورت کاملا حرفه ای و قدرتمند به مانیتورینگ لحظه به لحظه وضعیت هارددیسک سیستم می پردازد و به کاربر نشان می دهد که در هرلحظه چه میزان از فضای هارددیسک در اشغال است ، کش سایز چه میزان است ، تعداد پارتیشن ها و نوع آن ها را مشخص می کند و به طور کلی اطلاعات بسیار کامل و جامعی را پیرامون هارددیسک سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار جذابی مانند دیگر نرم افزار های شرکت Ashampoo بهره می برد استفاده از قابلیت ها را برای کاربران آسان تر می سازد.از قابلیت های مهم Ashampoo HDD Control می توان به امکان حذف فایل های اضافی که برروی بخش های مختلف هارددیسک و سیستم عامل ذخیره می شوند اشاره نمود. این قابلیت کمک می کند تا در هارد دیسک علاوه بر افزایش فضای خالی سرعت دسترسی به فایل ها به میزان بالایی افزایش یابد ، فایل هایی نظیر history های حاصل از وبگردی ، کش ها و فایل های خام حاصل از نصب نرم افزار های مختلف و بسیاری از کپی ها که در نتیجه انجام کارهای مختلف در چند محل از هارددیسک ذخیره می شوند ، جز فایل ها و فولدرهایی هستند که به صورت کاملا مشخص پاک خواهند شد.
یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار امکان Defragment کردن هارددیسک است. Defragment یا یکپارچه سازی پارتیشن ها کمک می کند تا هارددیسک همیشه در حالت ایده آل خود باقی بماند. Ashampoo HDD Control این امکان را فراهم می کند تا در محیطی جذاب و با امکانات کامل هارددیسک را یکپارچه نمود.

 



ادامه مطلب ...


Smashing Defrag یک نرم افزار کم حجم و قدرتمند در ضمینه بهینه سازی و یک پارچه سازی اطلاعات درون هارد دیسک ها می باشد. این نرم افزار با روش های خاص سرعت یک پارچه سازی اطلاعات را بالا برده و باعث افزایش سرعت و کارایی هارد دیسک شما خواهد شد. امیدواریم استفاده لازم را ببرید.



ادامه مطلب ...


Vit Registry Fix Pro نام یک ابزار حرفه ای و قدرتمند در زمینه رفع مشکلات ناشی از رجیستری می باشد. همچنین این نرم افزار دارای ابزارهای بهینه سازی رجیستری نیز می باشد . از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به تهیه فایل های پشتیبان برای رجیستری و قابلیت بازگردانی آن اشاره نمود. به وسیله این ابزار دیگر با پیغام های خطای ناگهانی که منشا آن ها در رجیستری می باشد مواجه نخواهید شد و سرعت و کارایی نرم افزارها را نیز بهبود می بخشید.



ادامه مطلب ...


WinUtilities نام نرم افزاری است که می توانید برای افزایش سرعت و کارایی سیستم و بهینه سازی قسمت های مختلف رایانه خود از آن استفاده کنید . این نرم افزار که از ۲۰ ابزار مختلف تشکیل شده است به کاربران توانایی بهینه سازی سیستم را به طور کامل و با استفاده از ابزارهای موجود می دهد. از ابزارهای موجود در این نرم افزار می توان به ابزارهای پاک کننده هارد دیسک ، رجیستری ، Startup و History، ابزار جداسازی فایل ها و تکه تکه کردن فایل ها در هنگام پاکسازی ، ابزاربهینه سازی حافظه ، ابزار حفاظت از فایل ها ، ابزار یافت فایل های تکراری و کپی شده ، ابزار مدیریت پروسس های در حال اجرا ، ابزار مدیریت حذف نرمافزارها ، ابزار تهیه فایل های پشتیبان از رجیستری و بازگردانی آن ها و… اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از YL Computing می باشد.

دریافت نرم افزار بهینه ساز در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


نرم افزار Registry Clean Easy یک ابزار قابل اعتماد و کاملا مناسب برای تعمیر و نگهداری از کامپیوتر شما است. به کمک این نرم افزار شما می توانید با خیال راحت و با چند کلیک سیستم خود را اسکن، پاکسازی، تعمیر و بهینه سازی کنید. همچنین این نرم افزار از کامپیوتر شما محافظت کاملی خواهد کرد و تمامی خطاهای سیستم، فایل ها و رجیستری های نامعتبر را تعمیر می کند. این نرم افزار مفید رجیستری سیستم شما را بهینه سازی و یکپارچه می کند. پاکسازی دیسک و مدیریت استارت آپ از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


حافظه موقتی RAM یک واسط میان پردازنده اصلی سیستم با بقیه قطعات سخت افزاری است و چون سرعت پردازش از CPU فوق العاده بیشتر از بقیه قطعات است از حافظه رم برای نگهداری موقت اطلاعات استفاده می شود. وقتی رم سیستم بالا باشد سرعت هم مطمئنا بیشتر است اما همیشه لازم نیست RAM سیستم افزایش یابد چرا که می توان با نرم افزارهایی مثل RAM Saver Pro به راحتی و با یک بهینه سازی ساده این حافظه موقتی را از اطلاعات اضافی خالی کرد و برای قرار داده شدن داده های جدید آماده سازی نمود.
این ابزار ساده و کم حجم که به راحتی هم قابل استفاده است با استفاده از یک سری الگوریتم های از پیش تعریف شده رم را بهینه کرده و در حقیقت اطلاعات و پردازش های اضافی را از حالت اجرا در خواهد آورد. مانیتورینگ RAM و پردازش های آن ، Benchmark رم سیستم ، انجام کارها به صورت اتوماتیک و بسیاری گزینه های متعدد دیگر که در نرم افزار RAM Saver Pro قرار داده شده اند باعث خواهند شد نتیجه ای مناسب پس بهینه سازی حاصل شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار RAM Saver Pro v11.1 :
- بهینه سازی حافظه رم به صورت لحظه به لحظه
- نمایش آمار لحظه به لحظه RAM
- نمایش Benchmark حافظه RAM
- انعطاف پذیری بالای نرم افزار
- استفاده آسان از نرم افزار
- انجام بهینه سازی به صورت اتوماتیک
- وجود تنظیمات مختلف برای اجرای سلیقه کاربر
- اجرای سریع نرم افزار و گزینه های مختلف آن
- افزایش سرعت در ریست شدن و همچنین خاموش شدن سیستم پس از بهینه سازی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


به وسیله نرم افزار قدرتمند Outertech StartEd Pro شما قادر خواهید بود تا بر روی برنامه هایی که در شروع ویندوز به صورت خودکار اجرا می شوند را مدیریت و کنترل کنید. همچنین این نرم افزار، به طور هوشمند برنامه هایی که مخرب هستند و به صورت خودکار در شروع ویندوز اجرا می شوند را مسدود می نماید. امیدواریم از این برنامه مفید استفاده ببرید.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


WinMend History Cleaner نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید برای پاک سازی کامل فعالیت و ردپاها در ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا تمامی ردپا و تاریخچه برنامه های مختلف مانند اینترنت اکسپلورر و … را پاکسازی کنید. این برنامه برای امنیت ویندوز می تواند مفید باشد. امیدواریم استفاده کافی ببرید.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


نرم افزار Yeahbit SystemKeep، برنامه ای بسیار مفید و قدرتمند برای بهینه سازی ویندوز شما می باشد. این برنامه کم حجم با ابزارهای زیادی که دارد امنیت و پایداری سیستم شما را تضمین می کند. این نرم افزار قادر است فایل های زائد را پاک سازی کرده و مشکلات رجیستری ویندوز شما را نیز برطرف کند. این نرم افزار شامل ابزارهای بسیاری است که با امتحان کردن متوجه خواهید شد. امیدواریم از این برنامه استفاده کافی را ببرید.

دریافت برنامه در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


ویندوز XP به عنوان یکی از موفق ترین محصولات کمپانی مایکروسافت ، با وجود اینکه از تاریخ عرضه آن مدت زیادی می گذرد و نسخه های جدیدتری نیز پس از آن تولید شده اما همچنان از طرفداران بسیاری برخوردار است که آن را به نسخه های جدیدتر سری ویندوز ترجیح می دهند. اما اگر از کاربران ویندوز XP باشید حتمأ مشاهده کرده اید که پس از مدتی ، ویندوز کندتر از قبل شده و گاهی ارورهایی در آن مشاهده می شود. XP Repair Pro نرم افزاری است که به طور تخصصی برای ویندوز XP طراحی شده و شما را از تعویض ویندوز بی نیاز می کند. تنها با چند کلیک ساده نرم افزار شروع به کار می کند ، ویندوز شما را بهینه سازی کرده و ارورهای آن را برطرف می کند. بدین ترتیب سرعت ویندوز به طور چشم گیری افزایش می یابد و عملکرد بهتری خواهد داشت. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


شما نیز حتمأ تاکنون با پیغام های خطای ویندوز یا همان ارورها مواجه شده اید. اما پیدا کردن علت ارورها گاهی برای کاربران دشوار و یا در مواردی غیرممکن است. درچنین شرایطی وجود ارورهای متعدد در هنگام کار با ویندوز به هیچ عنوان امری خوشایند نیست. اگر با چنین مشکلی مواجه هستید می توانید از نرم افزار Error Repair استفاده نمایید. این نرم افزار با پیگیری علت ارورهای مختلف و برطرف کردن مشکلات ویندوز آنها را برای همیشه حذف خواهد کرد تا با خیالی آسوده به کار با رایانه خود بپردازید و از یک تعویض ویندوز پر دردسر براحتی صرف نظر کنید. کار با نرم افزار بسیار آسان است و یک کلیک کافی است تا نرم افزار شروع به اسکن و شناسایی ارورها و سپس از میان بردن آنها نماید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


 

Ashampoo WinOptimizer نرم افزاری قدرتمند دارای ابزارهایی کامل برای بهینه سازی ویندوزهای مختلف مایکروسافت می باشد. این نرم افزار دارای ابزارهایی برای بهینه سازی و پاکسازی Registry ویندوز ، پشتیبانی گیری از تنظیمات و تغییرات صورت گرفته در ویندوز ، یکپارچه سازی هارددیسک و بسیاری از ابزار دیگر است که در زیر به آنها اشاره خواهد شد. این نرم افزار علاوه بر بهینه سازی سیستم عامل ویندوز ، دارای ماژول جدید AntiSpy برای جلوگیری از دزدیده شدن هویت شما توسط ابزارهای Error Reporting نرم افزارها و ویندوز می باشد و نیز دارای امکاناتی چون File Encrypter & Decrypter برای محافظت از اطلاعات و فایل های مهم ، ابزاری برای تغییر چهره ی ویندوز و آیکون ها می باشد. یکی از ویژگی های جالب این نرم افزار ، Gadget آن برای ویندوز ویستا و 7 جهت دسترسی به برخی امکانات نرم افزار از طریق گجت است!

- ویژگی های کلیدی نرم افزار Ashampoo WinOptimizer 7.22 :

- امکان پاکسازی ، یکپارچه سازی و در نهایت بهینه سازی رجیستری ویندوز
- امکان Real-time Backup برای تهیه ی پشتیبان به صورت بلادرنگ و لحظه به لحظه از تنظیمات و تغییرات اعمال شده در ویندوز
- دارای ابزاری برای شخصی سازی منوی راست کلیک موس! و افزودن گزینه های جدید به آن
- دارای ابزاری برای یکپارچه سازی هارددیسک (Hard Disk Defragmenter)
- دارای قابلیت One-Click Optimizer برای بهینه سازی کامل سیستم و افزایش سرعت ویندوز تنها با 1 کلیک
- دارای ابزاری برای پاکسازی فایل های بلااستفاده و اضافی از هارددیسک
- شامل ابزاری برای پاکسازی رد پا از مرورگرهای وب در اثر فعالیت های اینترنتی
- دارای ابزاری برای اعمال تنظیمات در قسمت های مخفی ویندوز!
- شامل ابزاری برای نمایش فایل ها و برنامه های در حال پردازش و نمایش اطلاعات سیستمی
- امکان Benchmark سیستم و مقایسه ی آن از لحاظ قدرت و عملکرد با سیستم های دیگر
- امکان بازگردانی فایل های پاک شده توسط ابزار File Undeleter با پشتیبانی از سیتم فایل NTFS ، FAT-16 و FAT-32
- دارای ابزار File Splitter & Joiner جهت 2 نیم کردن فایل های حجیم و چسباندن آنها به هم!
- دارای ابزاری برای پاکسازی فایل ها از روی هارددیسک به صورت همیشگی و غیر قابل بازگشت
- دارای کجتی برای ویندوزهای ویستا و 7 جهت سهولت در دسترسی به برخی تنظیمات نرم افزار
-  دارای ابزاری برای محافظت از اطلاعات مهم (File Encrypter & Decrypter)
- دارای ابزاری برای اعمال تغییرات در شکل ظاهری ویندوز و آیکون ها
- پشتیبانی از ویندوزهای XP ، Vista و 7
- و... .

دانلود نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


 

آیا مرتبا پیغام های خطا دریافت می نمایید؟

آیا به توسط خطاهای DLL به ستوه آمده اید؟

آیا از دیدن مکرر صفحات آبی به ستوه آمده اید؟

آیا سرعت سیستم شما کاهش پیدا کرده است؟

آیا برنامه های نصب شده بر روی سیستم مکررا هنگ می کند؟

و اشکالات بسیار زیاد دیگر

Registry Purify برنامه ای جادویی برای آنالیز و پاک سازی تمامی رجیستری های نامعتبر ویندوز , گرفتن نسخه پشتیبان , بازگشت کامل رجیستری ویندوز و فشرده کردن رجیستری ویندوز برای افزایش کارایی فقط با چند کلیک ماوس.شما میتوانید این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت دانــــــلودســـــتان دانلود کنید…

دانلود در ادامه مطلب......



ادامه مطلب ...


History Killer راه حلی کاملا حرفه ای برای تمامی انواع مشکلات حفظ حریم شخصی و مسائل مربوطه می باشد. این نرم افزار توانمند هم بصورت آنلاین وهم بصورت آفلاین ازحریم شخصی شما با برداشتن تمامی اطلاعات مهم وثبت شده بصورت نا خواسته که ممکن است Privacy و هویت شما را بخطر بیندازد، محافظت کامل بعمل می آورد. براساس اصول حرفه ای، این ابزار پیشرفته فایلها وپوشه های موقت ویندوز، سطل زباله ویندوز، history غیر ضروری، کوکی ها، Cache، حافظه اینترنت ،فایلهای موقتی نرم افزار آفیس و مواردی از این قبیل را حذف میکند. این نرم افزار پس از هربار بسته شدن مرورگر شما تمامی اطلاعاتی که مرورگر برای خود ذخیره مینماید، ازقبیل ردپاها، اسامی سایتها، فایلهای موقت، رمز ونام عبور، علاقمندیها،Book Mark ها و غیره را بطور کلمل حذف میکند تا حریم شخصی شما بصورت کامل حفاظت شود. همچنین این نرم افزار چندزبانه بوده وزبانهایی مانند English, Russian / French, Spanish, German را نیز پشتیبانی می نماید. قابلیت جدیدی که با این نسخه افزوده شده پشتیبانی از مرورگر معروف ومحبوب Opera میباشد.

History Killer Professional حفاظت و پاکسازی کامل حریم شخصی با History Killer Pro 5.0.3

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


ultimateDefrag 3.0.100.19 به دلیل قدرت انعطاف پذیری جایگذاری فایل، قدرتمندترین Defrag کننده (یکپارچه کننده حافظه) در دنیا است. این نرم افزار هارد دیسک شما را از حالت پراکندگی درمی آورد و تکه های حافظه را به هم پیوند می دهد و به صورت استراتژیک فایل ها را درست در مکان ویژه در سطح فایل بر روی هارد دیسک شما قرار می دهد. با استفاده از ویژگی Defragger و بهینه سازی جایگذاری فایل، امکان Defrag کردن و بهینه سازی هارد دیسکتان و هر آنچه که بخواهید را فراهم می کند. Ultimate Defrag یک Defrag کننده تمام عیار و بهینه ساز جایگذاری فایل است. Defrag کردن به شما کمک می کند تا کارایی هارد دیسک شما بازیابی شود. از سوی دیگر، بهینه ساز جایگذاری فایل بنا به گفته سازنده اش،کارایی دسترسی به هارد دیسک را با میانگین بالاتر از ۳۰۰% بالا می برد. با این نرم افزار ، آن دسته از فایل هایی که می خواهید کارا باشند را در ناحیه از هارد دیسک که اجرای آن سریعتر است (شیارهای خارجی) قرار می دهد. با Ultimate Defrag می توانید فایل ها، برنامه ها یا بازی هایی که می خواهید دارای بهترین کارایی باشند را مشخص کنید. تابع Archive تمام فایل های بلااستفاده شما را در ناحیه ای از هارد دیسکتان که با اجرای آهسته تری است قرار می دهد.

defrag بالا بردن کارایی هارد دیسک رایانه شما با UltimateDefrag v3.0.100.19

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


GameGain نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توان بازی هایی که بر روی سیستم های کامپیوتری به کندی اجرا می شوند در هنگام اجرای بازی دچار مشکلاتی می باشند را با سرعت بیشتری اجرا نمود. به کمک این برنامه سرعت Load Game ها نیز افزایش می یابد و کاربر زمان کمتری را برای بارگزاری بازی و گرافیک های مراحل سپری می کند. این نرم افزار با بهینه سازی نرم افزاری سیستم عامل در واقع مسیر را برای اجرای یک بازی کامپیوتری هموارتر می کند. این نرم افزار محصولی از شرکت PGWARE می باشد.

GameGain بهینه سازی و افزایش سرعت بازی ها GameGain 2.11.29.2010

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


بهینه سازی کامپیوتر

دانلود نرم افزار بهینه سازی سرعت و عملکرد ویندوز WinMend System Doctor v1.5.5

WinMend System Doctor نرم افزاری کم حجم ، قدرتمند و بسیار کاربردی مبتنی بر ویندوز است ، به واسطه ی این نرم افزار قادر خواهید بود تا به سرعت و عملکرد ویندوز خود بهبود ببخشید و از کند شدن چشم گیر آن جلوگیری کنید ، معمولا در هنگام انجام فعالیت در کامپیوتر قسمت هایی از ویندوز این فعالیت ها را ذخیره می کنند و به مرور زمان با انباشته شدن آنها و همچنین پاک کردن نرم افزار ها سرعت کامپیوتر به طرز چشم گیری کاهش می یابد و از همه مهمتر آنکه ممکن است به ویندوز شما آسیب رسانده و شما را مجبور به تعویض ویندوز کند بنابراین همیشه نصب یک بهینه ساز بر روی ویندوز ضروری احساس می شود ، WinMend System Doctor نرم افزاری است که این کار را به خوبی و با دقت کامل انجام خواهد داد  کامپیوتر شما را از هرگونه فایل بیهوده و بلا استفاده عاری می سازد از جمله ویژگی های این نرم افزار می توان به : شناسایی و رفع آسیب پذیری های امنیتی در سیستم ، رفع آسیب پذیری های نرم افزار در برنامه ها ، جلوگیری از راه اندازی برنامه های مخرب مانند تروجان ، جلوگیری از ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و حذف خطرات امنیتی و... اشاره کرد

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/10/Defraggler%202.00.230%20Final/Defraggler.jpg

 

نرم افزار Defraggler یک نرم افزار بهینه سازی در زمینه دفرگ کردن دیسک است. این نرم افزار با تکنولوژی طراحی خاص خود می تواند به خوبی سطح دیسک شما را تحلیل و بررسی کند و سپس در صورت نیاز آن را از حالت پراکندگی در بیاورد. این نرم افزار با متد Defrag Indivual Files میتواند به صورتی عمل کند که دیسک را به صورت تک فایل تک فایل مورد بررسی قرار دهد و تشخیص دهد آیا این فایل باعث پراکندگی دیسک شده است یا نه و در صورتی که این طور بود فایل را با جابجایی به جای اصلی خود در جدول فهرست دیسک انتقال دهد تا سطح دیسک دارای نظم اولیه خود شود. این نرم افزار بسیار سبک و کاربردی با قابلیت پشتیبانی از ویندوز ویستا توانسته خود را یک سر و گردن بالاتر از رقبای خود حفط کند.نرم افزار یکپارچه سازی سطح دیسک Defraggler قابلیت نصب بر روی ویندوز ۲۰۰۰, ویندوز XP, ویندوز ۲۰۰۳ و ویندوز ویستا را دارد , همچنین این نرم افزار قابلیت دفرگ کردن انواع و اقسام مدیا متصل به کامپیوتر شما را دارد. به وسیله این قابلیت میتوانید حتی فلش دیسک های خود را نیز دفرگ کنید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار بهینه سازی قابلیت جستجوی شرطی بر روی سطح دیسک است با این امکان که میتوانید محدودیت حجم و محدودیت نوع فایل برای این نرم افزار ایجاد کنید تا به طور مستقیم به فایل مورد نظر خود برسید. همچنین این نرم افزار پس از آنالیز کردن و دفرگ کردن دیسک یک گزارش کامل از عملیات انجام شده به شما ارائه میدهد که بسیار برای کاربران حرفه ای که با بخش های مختلف سیستم عامل آشنا هستند مفید است .

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/8/1/HD%20Tune%20Pro%20v4.50/HD%20Tune%20Pro%20v4.50_www.lxl.ir.jpg

 هارد دیسک یک حافظه جانبی می باشد که نسبت به دیگر حافظه های جانبی دارای کاربردهای بیشتری در میان کاربران می باشد و در سیستم های خانگی این نوع حافظه یکی از متداولترین و پرکاربردترین  سخت افزار به منظور ذخیره سازی اطلاعات می باشد. این قطعه های سخت افزاری نیز همانند دیگر بخش های سیستم کاه دچار مشکلات و معایبی می شوند. در پاره از اوقات می توان این مشکلات را با کمک نرم افزارها و ابزارهای موجود برطرف نمود و در غیر این می بایست این قطعه را به دست تعمیرکاران حرفه ای سپرد.در این مطلب با نرم افزاری آشنا می شوید که به وسیله آن قادر خواهید بود تا مشکلاتی از این حافظه جانبی را بر طرف نمایید. 

HD Tune Pro نام نرم افزاری به منظور نگهداری و حفظ سلامت هارد دیسک می باشد. به کمک ابزارهای موجود در این نرم افزار کاربران می توانند مدیریتی منسجم بر هارد دیسک خود داشته باشند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به طراحی ساده این نرم افزار برای استفاده اسان کاربران خانگی اشاره نمود. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به کنترل خودکار سلامتی هارد دیسک ، چک کردن هارد در زمان های تعیین شده و نظارت مداوم بر عملکرد هارد ، ابزار کنترل Noise بر روی هارد ، حفاظت از هارد دیسک و پشتیبان ها و … اشاره نموداین نرم افزار محصولی از شرکت  EFD Software می باشد.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:

- دارای ابزار نظارت بر عملکرد CPU 

- توانایی تهیه screenshot به صورت خودکار از عملکردهای نظارتی

- نمایش میزان سلامتی هارد دیسک

و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان